Gift wrapping

Bland det bästa jag vet är att få slå in presenter och ge bort.
Höjdpunkten är ju självklart julafton då det blir många paket att slå in.

Men jag var och köpte något litet till E att ge idag, på vår dag.
Skyndade mig hem för att slå in det före han kom hem!

IMG_1763

Här är några tips för att göra ditt paket lite mer personlig, som lätt går att anpassa efter födelsedagsbarn, tillställning eller humör.

Den rosa grejen uppe till vänster är en mini-dymo som man trycker ut svarta remsor med vit text på. Som går att klistra på det mesta.
På bilden uppe till höger så finns en färgglad låda i botten, liknande lådor får jag varje månad då jag prenumerera på ett utskick av skönhetsprodukter. Dem är perfekta för att antingen använda som dem är och knyta ett band runtom, eller om du bara saknar en bra låda att slå in dina presenter i. Återanvändning!
Dem nedre bilderna visar hur fint det blir med olika sorters textur i presentsnörena.

Hoppas ni har haft en bra torsdagskväll.
Kram
/K

Kommentera

