3 things..

3 saker jag ser fram emot
→ Att fixa distanskursen jag läser just nu
→ En såndär tjejkväll med pyjamasmys, vin och bara massa tjôt
→ Sommarkvällar med grillning & rosé

3 saker jag kan
→ Lyssna
→ Massera
→ Känna empati

3 saker jag inte kan
→ Göra chins
→ Sticka
→ Laga bilen

3 saker jag gillar
→ Planera och boka in resor
→ Långa frukostar på helgen
→ E ❤

3 saker jag inte gillar
→ Gå upp tidigt
→ Skitsnack
→ När folk pratar om hur mycket kalorier det är i en bulle, när man fikar

3 saker jag vill
→ Bo vid vattnet
→ Ut och resa
→ Känna att jag duger

3 saker jag borde
→ Gå på massage
→ Fixa en bättre garderob
→ Gå och lägga mig tidigare

3 saker jag pratar om ofta
→ Framtiden
→ Träning
→ Nästa inköp

3 saker jag önskar mig
→ Träningskläder från Stronger
→ Bygga nytt hus en vacker dag
→ Nya Nike

3 saker jag blir lugn av
→ Naturen
→ Havet
→ Massage

3 saker jag blir stressad av
→ När jag har alldeles för mycket inplanerat
→ När jag inte har något inplanerat alls
→ När jag har försovit sig

3 saker jag gjort den senaste veckan
→ Åkt skidor
→ Fått godkänt på alla uppgifter i kursen, bara projektet kvar!
→ Tränat

3 saker jag ska göra i helgen
→ Tjejmys
→ Träna
→ Plugga

2 thoughts on “3 things..

Kommentera

