Reload

Tillbaka efter en liten semester, eller ja semester och semester, idag har varit en gäspandes dag då vi kom hem sent och klockan ringde 05.20
Så utvilad kanske jag inte kan säga att jag är, men jag har laddat batterierna med en hel del annat bra!

Då komp-timmarna inte räckte till  i torsdags så fick jag ta ut en semesterdag. Så jag började morgonen med att dra till gymmet och köra igenom ett rygg och axelpass. För mig är det verkligen en lyx att kunna gå till gymmet då. Det var ingen trängsel direkt om jag säger så!
Jag vet inte varför men jag drar mig för att träna styrketräning på eftermiddagen, då kör jag hellre ett spinningpass. Förmodligen är det för att det är som mest folk där då och att jag inte får något bra flyt i mina egna övningar.

Runt lunch så hade vi packat med skidor och väskor för att hoppa på bussen mot Hemsedal. Ärligt talat så minns jag inte ens när vi kom fram, men både dit och hem kändes som att det gick rätt fort. Ca 8-9timmar med stopp.

IMG_1999

Det vart 3 dagar intensiv skidåkning och söndagen bjöd på det här vädret. Åhhh
Jag får tacka mig själv för att benen mår så bra som dem gör idag. Träning ger färdighet uppenbarligen! Endast lite stel i vaderna.

Som en kollega sa, då har du laddat din energibank nu då? Klokrent! Jag kunde inte sagt det bättre själv.

Visst har sommaren sin charm den med, men vi har redan börjat prata om nästa skidresa.

/K

 

Kommentera

