The weekend

Helg igen! Hur snabbt går det inte då? Känns som någon satt på snabbspolningsknappen, för det känns som man inte hinner med allt man vill göra. Jobba, träna, plugga och ta det lugnt i soffan bara.. 🙂

Som vanlig fredag så bar det av mot gymmet. Körde på som vanligt och reagerade på att en kvinna på gymmet skrattade lite när våra blickar möttes. Jag antar att det berodde på att jag gjorde en styrkeövning hon inte sett förut eller nått?

Själv tycker jag det är motiverande att testa lite nya sätt att träna på. Då får det gärna se lite kul ut, även om just denna inte såg så speciell ut. Typ som rodd med vikt, fast långsamt.

Imorgon väntar högskoleprov hela dagen och sedan tjejmys på kvällen, ska bli så härligt och träffa mina pinglor! Jag älskar att det har blivit en liten tradition när grabbarna åker iväg på träningsläger.

Ha det!

/ K

Kommentera

