Spinning och avokado

Den här måltiden var så efterlängtad efter ett mördarpass med spinning.
Avokadoknäcke, yoghurt och granola.
IMG_2352
Herre vad det kändes idag, det har blivit mycket gym det sista då jag är inne i
en sådan period. Jag tränar det som jag känner mest för, och då har det blivit en del styrketräning 🙂

Men för att börja få igång flåset igen så körde jag 1 timmes spinning idag,
med spykänslan inte allt för långt borta! haha
Konditionen är verkligen en färskvara och det fick man ju känna av idag,
men samtidigt så är jag medveten om att spinningen är det snabbaste sättet att få tillbaka den. För mig.

Styrka har just alltid varit min styrka, eftersom det är något som jag faktiskt kan längta efter. Löpning är bland det tråkigaste jag vet, så varför pina sig?
När det finns så många andra roliga träningsformer? Som spinning!

Ha det gott!
/K

Kommentera

