Fokus

Nu var det riktigt längesen det publicerades ett inlägg här, får skylla på att jag la all min fokus på dem sista inlämningarna i kursen och att värmen som var och hälsade på distraherade mig en aning.. Men nu är jag tillbaka igen! Kursen är avslutad och klar!

Det jag har hunnit med sen senast är..

– besökt Pinchos med härliga vänner
– varit barnvakt åt två busfrön till systerbarn
– roadtrip till Helsingborg med min fina böna
– kollat på EM både frivilligt och ofrivilligt 🙂
– bröllop senast i lördags!

Så helgerna det senaste har varit rätt fullspäckade kan man säga.

Just resan till Helsingborg kändes som att den förändrad hela mig, jag kände mig inte riktigt som samma person när jag kom hem.
Sporrad för nya äventyr och träffa mer nya människor, det liksom kliar i kroppen lite. Så för tillfället är det många tankar och funderingar som cirkulerar i mitt huvud, det tar kraft att gå och försöka komma på vad livets mening är dagarna i ända..

Men jag har bestämt mig för att någonting kommer och ska ske snart, jag känner det i hela min kropp. Jag försöker intala mig själv så mycket det bara går, att man måste våga för att vinna. Känner jag mig lite rädd för att våga ”hoppa”, ja men det är då jag kommer utvecklas som människa om jag vågar göra det. Antar jag. Oavsett vad jag nu vill hitta på.

Den här bilden sammanfattar hela helgen i Hbg. Vi hade tagit med träningskläder och skulle tagit det chill på fredagen för att gå upp tidigt på lördagsmorgon och träna.
Men det slutade med att vi dansade natten lång både fredag och lördag. Den andra natten blev senare än den andra. Vilket jäkla känsla det är när man går ut från nattklubben och det är lika ljust som när man gick från hotellet kvällen innan för att ut och käka. Storstadspulsen fångade mig, och den känslan verkar vara svår att skaka av sig.

IMG_2499

Puss på er!

/ K

 

Kommentera

