En ny värld

Nedräkningen säger att det är 1 dag kvar.
Tills livet som student börjar. Det var några år sedan sist och jag är så laddad och nervös.

Men med en go känsla i magen som beblandar sig med alla dom där fjärilarna, så känns det i alla fall som att det kommer gå bra! Känslan är nästan den samma som när man är sådär nykär..

IMG_3095
Laddade upp med det här igår kväll, finns inte mycket som slår plockmat.

Jag har under veckan sett inlägg och bilder på nollningar/insparkar över landet, det ser riktigt kul ut och jag vill inte ha några höga förväntningar men man hoppas ju lite på att det kommer bli minst lika kul som det ser ut!

Förhoppningsvis kommer jag hinna emellan och uppdatera lite om hur det känns och vad som händer under dom här kommande veckorna. Har fått lite påbackningar om att jag uppdaterar alldeles för sällan här och jag kan väl inte annat än hålla med själv.. 🙂
Men jag tar det som en komplimang!
Trevlig kväll på er och hoppas ni får en bra vecka!
/K

Kommentera

