2017

Nytt år kommer ofta med nya idéer och nya mål.
Nästan varje år har det endast fokuserats på träning och diethets.
Men inte detta året.
Jag har funderat lite på att göra en lista med saker jag skulle vilja uppnå under detta år,
små som stora. Men för att inte glömma av så vill jag helst rama in den och sätta upp någonstans där jag ser den varje dag, för att påminna mig själv.

Små drömmar har börjat växa till stora drömmar.
Från att ha haft tankar som säger ”men du kanske inte klarar av det”,
till att säga ”men tänk OM du skulle klara av det”.

Jag säger inte mer än så, och publicerar en hemsida jag håller på att knåpa på.
Som kanske kan bli verklighet snart. 🙂

guldmyran-webb

Det som saknas är att jag behöver sätta mig in i lite regler och företagsgrejer som jag har absolut noll koll på. Sen kan det börja hända grejer.

/K

Kommentera

